Switching Lives With Jeffree Star

Compartir
Insertar
  • Publicado el 17 sep 2019
  • We switched lives with Jeffree Star.... We live complete opposite lifestyles
    SUBSCRIBE - esclips.com/user/TheDolan...
    Watch the video we did on Jeffree's channel!! - esclips.com/video/Fzz6C5rXNTk/vídeo.html
    Last Week's Video - esclips.com/video/xnRnM_9Xn-0/vídeo.html
    Merch - dolantwins.com
    Ethan’s Stuff
    INSTAGRAM - ethandolan
    TWITTER - EthanDolan
    SNAPCHAT - EthanDolan
    Grayson’s Things
    INSTAGRAM - graysondolan
    TWITTER - GraysonDolan
    SNAPCHAT - GraysonDolan
  • ComediaComedia

Comentarios • 43 676

  • Gnaneswaran Sellappah
    Gnaneswaran Sellappah Hace 7 horas

    When you realise that she bought another hermes biking after the vault tour and before this collaboration

  • Samantha De La Cueva
    Samantha De La Cueva Hace 8 horas +1

    I can’t even tell who is Ethan and who is Grayson lmao

  • Goddess Katt
    Goddess Katt Hace 9 horas

    Imagine if the recent Cali fires had caught up to him... All those Hermes bags & all the expensive stuff he has...

  • K C
    K C Hace 9 horas +1

    Does Jeffree star have a ESclips channel

  • Corina Alvarado
    Corina Alvarado Hace 10 horas

    Our dessert air....

  • Rachel C
    Rachel C Hace 10 horas

    I cant have dairy either

  • Carol Deaton
    Carol Deaton Hace 12 horas

    Omgosh one of your purchase could save Granny's home and make me live my life happy for the rest of it. You have done such a wonderful job at your life and business. I am sure your mom is proud of you.💜

  • feeedyourhead
    feeedyourhead Hace 12 horas +1

    How's E-Star feeling?
    ......
    Anxious

  • Nature's Dichotomy
    Nature's Dichotomy Hace 12 horas

    Jeffree: ew we dont use plastic straws

    also Jeffree: "Let's each take different cars!!"

  • Katch Garrett
    Katch Garrett Hace 13 horas

    Omg was that room not pink 😲

  • burt macklin fbi
    burt macklin fbi Hace 15 horas

    33:42 at 0.25 speed HAHAHAHA

  • Dee Marie
    Dee Marie Hace un día +1

    The way they feel insecure is how teenager girls feel when they do their hair and makeup. People stare and you're expected to be sexy so you forget how to act 😭😭

  • Kaitlyn
    Kaitlyn Hace un día

    8:10 he looks like the Cheeto bronzer was rubbed all over him

  • summer
    summer Hace un día +1

    toxic masculinity is dead and im happy

  • Exol For life
    Exol For life Hace un día

    Dolan twins in this video: If the twins from Boo! 2 grew up as insta baddies

  • Mallory R
    Mallory R Hace un día

    Those fries have milk in them too...didn't seem to have a problem eating those lol.

  • Katt Whittaker
    Katt Whittaker Hace un día +1

    32:00 my bisexual ass doesn’t know how to handle Grayson in this shot

    • Neche Pacheco
      Neche Pacheco Hace 8 horas

      Yoooo i thought I was alone! I was like "idk if its cuz I'm pan but I'm kinda into this"

  • Esmeralda .R
    Esmeralda .R Hace un día

    What the fuck how rich is he omg

    • Neche Pacheco
      Neche Pacheco Hace 8 horas

      He stated in another video he made like 100 million dollars one year. So that around the average for him.

  • Katt Whittaker
    Katt Whittaker Hace un día

    It’s a little harder to tell them apart in full makeup but I can still do it. I feel like people who can’t figure out who’s who are odd.

  • Amanda McLellan
    Amanda McLellan Hace un día +1

    Theory: jeffree did the necklaces to tell them apart

  • Amanda McLellan
    Amanda McLellan Hace un día

    The dolan twins give off major young child vibes around jeffree and i stan

  • Chelsea Salas23
    Chelsea Salas23 Hace un día

    Min 25:47 in low speed is the funniest thing ever 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Sav Cartwright
    Sav Cartwright Hace un día

    "I be in my girls ear like 36:17 "

  • Anise Walker
    Anise Walker Hace un día +1

    They look like antonia garza

  • melanie3213
    melanie3213 Hace un día

    Meat toast 😂

  • Diana Rivera
    Diana Rivera Hace un día

    literally everyone: *Jeffree is God*



    me: IS THAT RICKY DILLON @33:25

  • 𝔈𝔠𝔨𝔰𝔱𝔞𝔰𝔶

    “You can’t put a price on happiness”
    Who else just got so annoyed by the sales man????

  • Dr Monday
    Dr Monday Hace un día +2

    Jeffree star lives my dream

  • Light Monolith
    Light Monolith Hace un día

    These boys are like the dictionary definition of Himbo

  • v comm
    v comm Hace un día +1

    10:45 You gotta love Jeffree. A billionaire and she spoke about McDonald's discount on cookies !!! LOL

  • Tiana Coffman
    Tiana Coffman Hace un día

    The standing off while licking a jawbreaker 😭😭😭

  • ellie ball
    ellie ball Hace un día +1

    Jeffree's diet is my diet except I get fat

  • wtf lia
    wtf lia Hace un día

    was that ricky dillon at 33:26 ?

  • Sherren Steal
    Sherren Steal Hace un día

    hahahahahaha

  • Rachael-Louise Black
    Rachael-Louise Black Hace un día

    Anybody notice how Jeffree hair remains behind his shoulders at all times?

  • ejano Crowsnatcher
    ejano Crowsnatcher Hace un día

    they look like George michael naturally o.O

  • Jack Baer
    Jack Baer Hace 2 días

    That salesman was so fake lol

  • Maryah Payen
    Maryah Payen Hace 2 días +2

    Is it just me that couldn’t tell Grayson and Ethan apart

  • Martin Henry
    Martin Henry Hace 2 días

    i expect a dolan twins makeup palette

  • Vanessa Lucado
    Vanessa Lucado Hace 2 días +1

    Uhm, am I the only one who saw Ricky Dillon at 33:25??? Or am I insane? Because I swear to gawd, it looks like him.

  • Pookie Peters
    Pookie Peters Hace 2 días +2

    I know I'm late but am i the only one who couldn't tell Ethan and Grayson apart

  • Brittani Robinson
    Brittani Robinson Hace 2 días +1

    How can they look so pretty and pull off everything they wear when they ain't even a girl when I can barely pull anything off.

  • Nihilist Church
    Nihilist Church Hace 2 días +1

    White chicks who?

  • •Ava Edits•
    •Ava Edits• Hace 2 días

    18:01 “I like Barbie lizard” Quote it!

  • Victoria_riya
    Victoria_riya Hace 2 días +1

    How he says so skinny eating McDonald's, WTF skinny legend

  • kymmy Lysaght
    kymmy Lysaght Hace 2 días

    Nates like I can see the trio in bed

  • no thank you
    no thank you Hace 2 días +1

    in the thumbnail you guys looked like kazuichi souda ngl

  • Libby C
    Libby C Hace 2 días +1

    Jeffery star makes Gucci look poor

  • Kaitlin Jarvis
    Kaitlin Jarvis Hace 2 días

    Why does Gray look like Jessi from Little Mix?

  • Ijeoma Nwokorie
    Ijeoma Nwokorie Hace 2 días +1

    Idk why jeffree's cornrows are SENDING me

  • Kayla Nichole
    Kayla Nichole Hace 3 días

    I loveddddd this

  • Ynnah Francheska
    Ynnah Francheska Hace 3 días +4

    when I first saw jeffree's hair:
    me:wait is that jokerr??

  • lala LOL
    lala LOL Hace 3 días

    The hair flips are everything!

  • Kate M tv
    Kate M tv Hace 3 días +1

    am i the only one one that can’t tell ethan and grayson apart like this

  • Jason Slack
    Jason Slack Hace 3 días

    HOW BIG ARE THOSE FRIES

  • Diana Turner
    Diana Turner Hace 3 días

    26:54 was that Ricky Dillon?

  • GameBoyLAHagers LucasThePlaya10

    not onlydose jeffree know fashion he knows his cars

  • Peppa
    Peppa Hace 3 días

    Okay so when the twins were getting their 5 o’clock shadow getting covered up im like it looks like they rubbed Cheeto dust all over their faces

  • Crystal Aurelia
    Crystal Aurelia Hace 3 días +32

    I love how chill Nate is about everything jeffree does
    Dresses in heels n wears a full face of makeup? Cool
    Has Shane dress like him for a day n learn the behind the scene details on their lives? Dope
    Dresses in hundreds of dollars worth of clothes? Nice
    Dresses in Walmart clothes n acts like a straight boy? Continue
    Dresses like the Dolan twins? Okay
    Has the Dolan twins dress like jeffree? Uh huh cool

  • Crystal Aurelia
    Crystal Aurelia Hace 3 días

    I’m living for the Dolan twins n jeffree hyping each other up n being so comfortable around each other